Jaarverslag: hier stonden wij voor op in 2018!

14 juni 2019
Categorie: Danshuis, Factorium, MusicAllFactory, Muziekhuis, Specialfactory, Theaterhuis, Urbanhouse

De F van Factorium staat voor Fijn spelen, Flink oefenen en Fier het podium op. Factorium is een Speelplaats, een Werkplaats en een Podium voor mensen die binnen schooltijd of in hun vrije tijd muziek, dans of musical-theater willen maken. Dat betekent niet dat het iets vrijblijvends is of zomaar een hobby. Integendeel: wie bij Factorium binnenloopt of deelneemt aan onze activiteiten (op heel veel locaties in Tilburg en Goirle zoals je kunt zien in ons Jaarverslag 2018) kan zelf ervaren met welke intensiteit er wordt gewerkt en met welk enthousiasme er wordt gepresenteerd.

Wij zien iedere dag dat mensen door muziek maken, dansen of (musical) theater bij Factorium energie krijgen, iets van zichzelf en van hun talent waarmaken. Ze groeien en ontwikkelen zelfrespect en trots!  Geïnspireerd en begeleid door de ruim 300 professionele kunstenaars en docenten die het echte werkkapitaal van Factorium vormen, worden de deelnemers aan onze activiteiten zowel mentaal als fysiek sterker en gezonder!

Samen muziek-, dans- of theater- maken of ernaar kijken verbindt enorm. Culturele verschillen verdwijnen wanneer vaders en moeders, opa’s en oma’s, vrienden en vriendinnen hun geliefden zien stralen op het podium. Daar stonden wij in 2018 - met 300 professionals en een publiek van 93.355 mensen op al die locaties in Tilburg en Goirle – graag voor op! En nog steeds, iedere morgen weer.

Check hier ons jaarverslag van 2018. Come and join us!

Houd me op de hoogte!

Schrijf je in voor de Factorium nieuwsbrief